​קורס צילום מקצועי

​קורס צילום מקצועי
אתם אוהבים את המצלמה, את התחושה שלה בין האצבעות, את היכולת לנצור רגע אחד מיוחד – ולהעביר אותו בדרך הייחודית שלכם. אין ספק שזוהי תחושה מופלאה. למעשה, אנשים רבים הפכו את הצילום לתחביב מסקרן ומרתק, והם מתקשים להיפרד מהמצלמה, גם אם היא הפשוטה ביותר. עם זאת, כדי שהתשוקה העזה תהפוך למקצוע מניב, נדרש רקע מקצועי וידע פרקטי. כאן נכנס לתמונה קורס צילום מקצועי.

מתחילים מהבסיס

קורס צילום מקצועי חייב להתחיל מהבסיס. במילים אחרות, גם אם בוער בכם הדחף לצאת לשטח עם כל הציוד כדי לצלם נופים מטריפים, חכו רק עוד כמה רגעים. לפני הכול חשוב להכיר את היסודות, עקרונות הצילום הידני, והחשיפה הנכונה, שליטה באפשרויות המצלמה והאביזרים הנלווים, וכאן אפשר למנות לא מעט נושאים שבהם כדאי וחשוב להתמקד: צמצם, מהירות תריס, עומק שדה, מד האור, מבזקים ועוד. במסגרת קורס הצילום תלמדו להכיר מבחר שיטות צילום ידני וגם את חלקי המצלמה ואת האופן שבו תוכלו לשלוט בכל מרכיב. תלמדו את הקומפוזיציה הצילומית, החוקים ליצירת צילום נכון, זויות הארה, וגם את הדרך לשלוט בחשיפה הנכונה.

מתקדמים בקצב נכון

אחרי שהשלמנו את שלב היסודות ניקח עוד כמה צעדים קדימה. זה השלב שבו נכיר עוד פרקטיקות חיוניות, נלמד איך אנחנו מעבירים את המסרים והאמירות שלנו דרך התמונה ונלמד מצבי צילום שונים. באופן טבעי, צילום רחוב שונה מצילום אדריכלי, למשל. אפקטים וטריקים בצילום לילה הדורשים חשיפה שונה מצילום ביום ועוד אין ספור טיפים וטכניקות חשובים לקבלת תוצאות מפתיעות. לפני שנצלול פנימה לצילומים מורכבים עוד יותר – כדוגמת צילומי אופנה או עיתונות – קורס צילום מקצועי יעניק לכם את ארגז הכלים המשמעותי שיאפשר לכם להגיע לשלב הבא ערוכים ומוכנים יותר.

צוללים פנימה

עכשיו, כשאנחנו כבר שולטים טוב יותר במצלמה, בתאורה ובתנאי הצילום – אנחנו מוכנים להתמקצע ולהתמחות בעולמות שמעניינים אותנו באמת. במסגרת קורס צילום מקצועי במכללת ארטי, מהמכללות הוותיקות והמקצועיות בישראל, תלמדו בשלב הזה את כל מרכיבי הצילום בתוך האולפן ושילוב עזרי תאורה בתנאי החוץ, בין אם אתם מתמקדים בצילומי אופנה, עיתונות או אירועים. כדי לצלם אירועי ספורט צריך להכיר את הפרקטיקות המקצועיות המתאימות, הטכניקות והתזמון הנכון, וכדי להתמקד דווקא בתכשיטים או במזון נידרש לשלוט בפרטים הקטנים ביותר בתאורה, זויות והעמדת האוביקטים ולהתאים את הצילום לצרכים הללו במדויק.

למה מכללת ארטי לצילום מקצועי?

מכללת ארטי לעיצוב ואמנות פועלת מזה כשני עשורים ומלווה סטודנטים רבים בדרך לקריירה המקצועית שלהם. בזכות סגל הוראה מהשורה הראשונה, תכנית לימודים מקיפה ויסודית, ובעיקר בזכות התמקדות בצרכיו האישיים והמקצועיים של כל תלמיד, בוגרי מכללת ארטי מקבלים סל כלים שאין שני לו. במסגרת קורס צילום מקצועי תזהו אילו תחומים מושכים אתכם באמת, במה אתם טובים פחות או יותר, איזה ידע חסר לכם כדי להפוך למקצוענים אמיתיים, וגם איך בונים תיק עבודות שיאפשר לכם לגייס לקוחות ביום שאחרי. כבר במהלך הקורס תבנו לעצמכם מותג נפלא משלכם ותלמדו גם את כללי השיווק, התמחור והשירות. הכול כדי שתוכלו לצאת אל העולם האמיתי מצוידים בכל הדרוש לכם כדי להפוך את החיבור למצלמה – להכנסה. 
spacer
חייגו אלינו: 037550666